Atény, Santorini & Crete – naše velká, tlustá, řecká dovolená!

Když se naše letadlo dotklo v Aténách, ulevilo se nám. Když jsme byli na Středním východě, obklopeni islámskou kulturou a památkami tak dlouho, byli jsme potěšeni, když jsme viděli vepřové maso a alkohol na prodej, a byli jsme ještě mnohem více nadšeni, že jsem nemusel zakrýt své tělo! Stejně jako potěšení z cestování na Středním východě, Řecko bylo právě to, co jsme potřebovali, a byl nejvyšším svátkem z backpacking the World.

Naše tři dny v hlavním městě země byly vynaloženy na zkoumání a putování. Začali jsme s funky, dlážděným náměstí Monastiraki. Toto je vynikající místo pro lidi, kteří sledují jeden z četných lavic nebo z okraje vodní fontány. Děti hrají, milenci se přitulují a prodejci putují kolem Hawkking svých zboží.

Obklopující náměstí jsou obchody prodávající suvenýry a mnoho restaurací podávající chutná jídla. V některých případech se stoly vypadnou na ulice z nedalekých kaváren a živé hudby.

V Aténách je jen tak mnoho věcí, které bychom nemohli vidět všechny v tak krátké době.

Rušné monastiraki náměstí
Zjevným nutností v Aténách je Acropolis! Zkoumání krásných sloupů, vynikajícího divadla a samozřejmě proslulého Parthenonu bylo vynikajícím způsobem, jak strávit den. Dokonce i procházka do Akropole byla krásná s úzkými uličkami, bílými umytými budovami a dlážděnými kamennými ulicemi.

Whoo hoo! Parthenon byl úžasný
Naštěstí pro nás jsme byli ve městě v neděli, kdy dojde ke změně obřadu stráží. Zmeškali jsme ten v Londýně a byli jsme tak nadšeni, že to zažili. V 11:00 ráno sestoupila pochodní kapela po ulicích, následovala stráže oblečená v konvenčním oblečení-bílé oblečení, bílé legíny a boty s velkými pom-pom koulemi na nohou. Změna byla velmi zajímavá a po obřadu stáli muži hrdě a dokonale, aby chránili parlament.

Milujte tyto oblečení!
Přejeme si, abychom měli ve městě déle než 3 dny, ale ostrovy nám volaly!

Když se naše trajektová čluna rozběhla nad extrémně jasnými, tyrkysovými vodami Středozemního moře, začaly se rozprostírat masivní úsměvy po našich tvářích a neopouštěly po celých 8 dní strávených na úžasném ostrově Santorini. Když jsme vystoupili, oslepující bílé budovy posazené na okraji rezavě červeného útesu nás pozdravily.

První dojmy z Santorini byly fantastické!
Samotný ostrov není tak velký a věděli jsme, že chceme prozkoumat vlastní prozkoumání, takže jsme si okamžitě pronajali motorku a měli jsme ji po celou dobu, co jsme tam byli. Ostrov je známý svými západy slunce, krásnými budovami, modrými střechami a vinařstvími. Mnoho našich večerů bylo stráveno s láhev červeného vína ve městě Oia, zatímco sledoval Slunce ponořit do moře.

Ohromující západ slunce v Oii
Pláže sahají od černého písku po zlatou až červenou, z nichž všechny jsou ohromující. Strávili jsme dny ležením na písku na Perissa a Red Beach a občas se ponořili do čiré vody, abychom se ochladili. Kromě ležení kolem a jednoduše relaxaci jsme šli do vinařství na ostrově, prozkoumali jsme skryté silnice po motorce a podívali se dolů na sopku na ostrově pod námi. Santorini byl úžasný útěk z našich každodenních cest, ale byl čas přemístit se … větší ostrov Kréty byl další!

Krásná červená pláž
Vzhledem k tomu, že byla tak četná místa, která jsme se chtěli podívat, vybrali jsme si, že nejlepším způsobem, jak se obejít, by bylo pronajmout si auto. Strávili jsme 8 dní chodením na starobylé zříceniny Knossos, náhorní plošiny Lesithi, jeskyni DiKteon (místo narození Zeus!), Hippy Hangout of Matala, Elafonisi Beach (Pink Beach) a rokli Samaria.

Pastevci poblíž náhorní plošiny Lesithi
Všechny tyto vrcholy jsme absolutně milovali na Krétě, ale jedno místo pro nás opravdu vyniklo:

BALOS BEACH

Tato krásná pláž je naprosto neuvěřitelná. Nachází se v tom, co vypadá jako uprostřed ničeho, zaparkovali jsme naše auto na vrcholu pláže a vyrazili dolů na bílé, písečné pobřeží a křišťálově čisté vody. S nikým jiným kolem jsme rozložili ručníky a potěšili klid a ticho. To bylo poslední místo, na které jsme šli na naši řeckou dovolenou, než jsme se vydali zpět do hlavního města a vrátili naše půjčovny.

Úžasná pláž Balos!
Plánovali jsme výlet sami, což se ukázalo dobře, ale nakonec jsme utratili jmění na jedné z trajektových jízd kvůli skutečnosti, že jsme si předem nezarezervovali! Pokud se chystáte do Řecka, ujistěte se, že si naplánujete svůj harmonogram trajektů alespoň týden, než je plánujete vzít, protože některé dny v týdnu jsou mnohem levnější než jiné.Mmm, chybí nám řecké jídlo
Poté, co jsme si užili náš útěk z backpacking the World, nastal čas zvednout naše balíčky přes naše ramena a rozloučit se s fantastickou kuchyní, úžasné západy slunce, chutné červené víno a příjemné lidi. Milovali jsme náš čas strávený v Řecku a přemýšlíme o této cestě často, možná se jednoho dne brzy vrátíme …

Mnohem více o Řecku se podívejte:

Průvodce cestováním Řeckem: Vše, co potřebujete vědět

Návštěva Lesvos, Řecko: Náš pětidenní cestovní průvodce

Top 15 nejlepších pláží v Řecku

Počasí v Řecku: Kdy je nejlepší čas na návštěvu?

Chios, Řecko: odhalení kouzla severního Egejského

Objevení kouzlo Kefalonie, Řecka: Náš pětidenní cestovní průvodce

Tento příspěvek vám přinesl Trafalgar

Nedávno jsem byl představen společnosti s názvem Trafalgar, která poskytuje výlet na tato tři místa, která jsme navštívili, a navíc zahrnují výlet do Istanbulu, Rhodosu a dalších.

Pro cestovatele pro začátečníky nebo ty, kteří chtějí mít snadný proces plánování, si je můžete určitě prohlédnout. Nabízejí devítidenní turné „Best of Greeece“, které zabírá mnoho z nejkrásnějších měst a historických míst na pevnině, jakož i vzorkování některých lahodné kuchyně, která postavila Řecko na gastronomickou mapu.

Pokud nemáte zájem o plánování výletu do Řecka sami, může to být pro vás dobrá volba. Tato společnost se pyšní tím, že vám ukazuje „skutečnou“ stranu země, kterou navštěvujete, takže to není jen vaše typická prohlídka cookie-řezačených.

Pokud vás zajímá ostrova ostrova v Řecku, podívejte se na tento infographic podle volnéhostranné holidaces.co.uk

Jako tento článek? Připnout!

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou spolupracovníkem Amazonu a také přidruženým společností pro některé další maloobchodníky. To znamená, že vyděláváme provize, pokud kliknete na odkazy na náš blog a nakupujete od těchto maloobchodníků.