Týden narozenin, snídaní a výhledu na pláž

Je to nejlepší týden tento týden. Kromě tohoto vynikajícího západu slunce jsme byli zaneprázdněni oslavou narozenin (včetně mých), zúčastnili jsme se vynikající konference v Bondi a prozkoumali některá ze skrytých spotů a zábavných potravin v Sydney.

A pro své hříchy jsem se právě připojil k Snapchatu. Jsem na @Jim.Butcher, pokud jste v takové věci. Stále se to snažím vyřešit, takže prosím žádné úsudky (nebo trolling)!

Doufám, že se potěšíte v tomto týdnu vydání našeho Instagramového deníku.

Obloha dnes je naprosto ohromující. Nemůžu uvěřit, že to je květen. Obvykle v této roční době v Sydney je zataženo, větrné, chladné a deštivé. Ne tento týden však. Dnes je to docela horké a obloha je plná těchto vynikajících mraků vysoké nadmořské výšky.

Náš agent Skupina Remogiables každý rok provozuje konferenci, která spojí všechny ostatní bloggery, které zastupují dohromady. Je tak dobré vidět všechny. Všichni se tak šíří po celé zemi, je to skoro jediný čas, kdy se dostaneme.

Všichni zůstáváme v posledním hotelu QT v Bondi, ale dnes večer jsme na večeři v hotelu Watsons Bay Boutique. Sunset je vynikající – doufejme, že večeře bude také!

Paní Romance dělá pro můj západ slunce docela dobré popředí. Díky za měřítko (a výroba západu slunce ještě milovanější), paní R!

Večeře se prakticky podává! Takové hezké prostředí pro naše jídlo. Nemůžu se dočkat, až uvidím, co pro nás vaří butikový hotel Watsons Bay.

[Ed. Jídlo bylo naprosto vynikající!]

A dnes mám narozeniny! Všichni byli krásní a přáli mi spoustu potěšených výnosů. Snažil jsem se co nejlépe vyhnout se potěšené narozeninové písni, která se mi trochu nelíbí (mírně to uvádím!), Ale neměl jsem moc štěstí.

Položil jsem Carly z Smaggle.com na starosti, že mě chrání před obávanou melodií. Z velké části odvedla skvělou práci, ale nemyslím si, že existuje opravdu jakýkoli způsob, jak se jí úplně vyhnout.

Snídaně dnes ráno je v Bill’s v Bondi. Jídlo je vždy dobré z Billových restaurací a dnešní výjimka. Včera jsem měl kukuřičné kolapí v Trio Cafe – také na Bondi Beach -, takže jsem si myslel, že je budu mít znovu v Bill’s, abych trochu porovnával a kontrastoval.

Je těžké říci, které jsou lepší. Trio byly naprosto obrovské – jako velikost boční desky obrovské … a byli tam dva. Ochutnali vynikající, i když salsu, kterou vložili s mnoha jídly na triu, a také ji prodávali ve sklenicích u stolů, vypadala trochu na místě.

Frittry u Billa jsou mnohem menší, ale s mnohem mnohem více kukuřice a jsou křupavější. Je tu však méně slaniny a já se mi opravdu nelíbí grilované rajče. Obtížné volání, které je lepší. Hmm. Možná se budu muset znovu vrátit. Udělejte!

Konference se koná v ledovci na jižním konci Bondi Beach. Je to skoro nejlepší pohled na kancelář, jaký jsem kdy zažil – jen doufám, že to pro nás všechny není příliš rušivé!

Během konference s námi mluví někteří opravdu zajímaví lidé, ale klíčovou řečí je s Deborah Huttonovou. Je to vynikající dáma a její Frank, down-to-earth způsob získal celé naše srdce. Je tvrdá, energická a jasně vyžaduje naprosto nulové hovno. miluji to!

Letos to byla skvělá konference, ale tento týden je to také narozeniny skupiny Remartables, takže to oslavíme také během konference. Už to chodí 4 roky, což je opravdu vzrušující.

Během posledních několika dnů jsme jedli tolik jídla. Ale teď se to všechno týká hlavy. Náš poslední oběd společně, než všichni půjdou, je jejich samostatnými způsoby, je v Bistrot Gavroche v Chippendale.

Tento úžasný průmyslový prostor byl přestavěn do krásné francouzské podkrovní restaurace a perfektně se hodí do estetiky facelift Chippendale.

Zde je na zdraví vynikající konference. Všichni pijeme Brut Champagne z monstrózní dvojité magnum (nebo to byla Jeroboam?) Láhev. Pro všechny tam bylo dost, aby měli alespoň jednu sklenici!

Tyto ústřice! Jaký způsob, jak začít opravdu lahodný oběd. Pokud někde hledáte romantické jídlo, dohánění s přáteli nebo dokonce na schůzce společnosti, přemýšlejte o Bristot Gavroche. Je to trochu vítěz!

Dnes večer je 40. narozeniny mého nejlepšího kamaráda Antona! Oba se cítíme trochu nakládaní a vyčerpaní, ale pro svět bychom si to nechyběly. Také Anton uspořádal párty v Dove a Olive, kterou jsem částečně unesl! Díky za organizaci mé narozeninové oslavy, kámo!

Je to zábavné, že dnes je to také narozeniny mého otce. Zvláštní náhoda.

Dnes, nebe je neposkvrněně modrá a slunce přijde hrát. Je to na rozdíl od počasí v polovině května, že je úplně matoucí všechny. Vyskočili jsme, abychom viděli, co se dnes děje v Pyrmont.

Ukázalo se, že mudgee jídlo a festival červeného vína je zapnutý. Děje se tu tolik jídla a červeného vína … jen jsem si přál, abychom za posledních pár dní nešel tak daleko. Přesto je festival vynikající a jsem si jistý, že budemePřinutit několik bitů a kousků!

Milujeme Mudgee a napsali jsme o tom docela dost. Zde jsou některé z našich oblíbených.

Dnes ráno se paní Romance a já rozhodli vyrazit ven. Podél pobřeží Sydney Harbour je tak mnoho míst, kde se začneme prozkoumat.

Uvažujeme o opětovné prohlédnutí festivalu Mudgee Food and Red Wine Festival v Pyrmont a pak se vydat na rybí trhy v Sydney. Měli byste dostat naše kroky na den!

Jistě, chodili jsme celé hodiny! Právě teď překročíme most Anzac. Je to poprvé, co přes něj jeden z nás prošel. Je to trochu hlučné, ale být schopen vidět most, jako je tento, je tak jedinečný. Skvělý konec fantastického týdne!

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes některé z našich preferovaných cestovních destinací pomocí nikdy předtím viděných fotografií našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Milujeme Benátky … Myslím, že pokud ne, je něco špatně. Pokud jste však z davů nemocní, vydejte se na druhou stranu Grand Canal naproti Square St Marks Square. Toto je Giudecca – jižně od hlavního ostrova.

Jsou zde některé vynikající hotely – včetně velmi fantastického Hiltona – ale kavárny Waterside mají některé z nejdostupnějších aperol spritz, které jsme našli kdekoli. A provedli jsme komplexní výzkum!

Tyto krásné měšťanské domy v Paříži vždy vypadají tak ohromující. V některých případech jsme tak zaneprázdněni vyhledáváním, že se ztratí ve městě romantiky velmi snadné. Ale to je to, co jste očekávali, když jste tady!

Budova Flatiron je pravděpodobně moje mnoho preferovaných budovy v New Yorku. Nevím proč, ale prostě to miluji. Byla to jedna z prvních věcí, které jsem chtěl jít a vidět, když jsem se poprvé týkal NYC. Seznam je však docela dlouhý!

Zde je náš nejvyšší průvodce prvním časovačem NYC, pokud tam brzy míříte.

Rollingové kopce Toskánska mi jen vyhodily mysl. A tyto mrtvé rovné řady vinic mě dělají ještě šťastnějším!

Jízda po Toskánsku je nejlepší způsob, jak prozkoumat region, ale pokud chcete ještě více ukazatelů, měli byste si přečíst náš příspěvek o tom, jak strávit týden v Toskánsku. Existuje několik skvělých návrhů!

Tento výstřel jsme vždy milovali. Myslím, že to opravdu shrnuje to, o čem jsme, kdo jsme a proč jsme stále tak zamilovaní. Doufáme, že jste potěšili tento týden na Instagramovém deníku a cestovní rekapitulaci. Bylo to hodně legrace a psaní tohoto!

Co jsi dělal? Jaký byl tento týden pro vás? Řekněte nám v komentářích!

Obrázky pana a paní Romance prostřednictvím Instagramu: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Insta účet paní R a @angrybastard samozřejmě!